.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی کارناوالهای نوروزی در شهرهای مازندران

نماینده کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات سفر مازندران از به حرکت درآمدن کارناوالهای نوروزی همزمان با آغاز نوروز 88 در شهرهای استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازمهر، منصور علی اصغری صبح پنج شنبه در حاشیه جلسه ستاد تسهیلات نوروزی در ساری اظهار داشت: کنسرت موسیقی محلی، جشنواره فرهنگی باستانی خوان نوروزی، اجرای موسیقی های سنتی و کلاسیک، جنگ شادی، نمایشهای خیابانی بخشی از برنامه های این کمیته برای مسافران در ایام نوروزی در شهرهای استان است.

وی خاطر نشان کرد: موسیقی کلاسیک توسط مانی رهنما از امروز تا دوازدهم فروردین ماه از ساعت 19 و 30 دقیقه در هتل آزادی چالوس برگزار خواهد شد.

نماینده کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات سفر مازندران با اشاره به اینکه کنسرت موسیقی ایران به خوانندگی "رضا صادقی" از نهم تا یازدهم فروردین ماه در تالار ملل نمک آبرود چالوس برگزار می شود، تصریح کرد: آیین سنتی نوروز خوانی نیز در این ایام در شهرهای مختلف استان در حال برگزاری است.

علی اصغری بیان داشت: برنامه ها و کارناوال های شادی در تالارهای فرهنگی، سینماها، پارک ها، اماکن تفریحی و مجتمع های فرهنگی هنری تحت پوشش ارشاد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرهای استان برپاست.

وی در بخش دیگری از سخنانش از اهدای کتاب به مسافران نوروزی در مدخل های ورودی استان خبر داد و گفت: توزیع کتاب در محورهای چالوس، سوادکوه، آمل، گلوگاه و رامسر به ترتیب در تاریخ های ششم، هشتم، نهم، دهم و یازدهم فروردین ماه 88 خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: تمامی سینماهای تحت پوشش حوزه هنری استان در ایام نوروزی نسبت به ارائه بلیت نیم بهاء اقدام می کنند.

علی اصغری، چاپ ویژه و پوسترهای آموزشی عید نوروز به تعداد 65 هزار نسخه، چاپ کتابچه راهنمای نوروزی به تعداد هشت هزار نسخه، توزیع کتاب در حوزه کودکان و نوجوانان را از اقدامات تبلیغی و فرهنگی ستاد تسهیلات سفر در ایام نوروزی دانست.

ستاد تسهیلات سفر در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران مستقر است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.